Kako komunicira dober vodja
Ciljna skupina: Vodstveni delavci
Odgovarjamo na vprašanja:
- Kako prilagoditi svojo komunikacijo glede na različne tipe sodelavcev?
- Kako spodbujati kulturno in zaupanja vredno komunikacijo?
- Kaj s svojim nastopom sporočam mojim sodelavcem?
- Kako reševati konfliktne situacije?
Vsebina izobraževanja z definiranimi cilji:
1. MODUL: Kaj pomeni biti vodja
- Ključne naloge vodij pri delu z ljudmi
- Kako si ustvariti avtoriteto in kredibilnost
- 6 stvari, ki jih počnejo/komunicirajo dobri vodje in vodijo v zaupanje ter učinkovito delovno okolje
- Vodja kot zgled
2. MODUL: Vodstvena komunikacija
- Zakaj je pomembno prilagoditi komunikacijo glede na različen nivo znanja/usposobljenostiin kako to lahko učinkovito naredimo?
- Kaj motivira sodelavce in kako lahko to uporabimo za bolj učinkovito komunikacijo?
- Dajanje navodil
- Dajanje povratne informacije
- Kako v svojih podrejenih vzbuditi najboljše
- Preprečevanje in reševanje konfliktov
Predviden urnik:
Zgoraj navedena vsebina ustreza 8 pedagoškim uram. Z vidika učinkovitosti izobraževanja se priporoča razdelitev na dve srečanji po 4 pedagoške ure z vmesnim enotedenskim razmikom. Posamezen učni sklop traja cca 2 pedagoški uri, nato sledi odmor. Podroben urnik se sestavi po potrditvi vsebine in glede na število udeležencev. Izobraževanje lahko izvedemo v dopoldanskem ali popoldanskem času, tudi čez vikend.
Uporabljene metode in tehnike (način dela):
Ključno vodilo je praktična usmerjenost na konkretne izzive, ki jo dosežemo z/s:
- aktivnim vključevanjem udeležencev
- analizo stanja in potreb
- individualnimi in skupinskimipraktičnimi vajami z analizo
- dialogi v skupinah
- vprašalniki
- »domačo nalogo« kot pripravo na izobraževanje
- izmenjava izkušenj in primeri dobrih praks
- akcijski načrti
Način preverjanja pridobljenega znanja (na izobraževanju in/ali po):
Preko vaj in akcijskega plana. Na željo naročnika izvedemo tudi teoretični pisni test. Opcijsko: »follow up« delavnica v času 10 dni po zaključku celotnega izobraževanja v trajanju 3 pedagoške uri, na kateri preverimo uspešnost implementacije znanj v prakso, rešimo morebitne zagate in spodbudimo za nadaljno uporabo znanj.
Čas trajanja v pedagoških urah za celoten program: 8
Možni jeziki izvedbe: slovenski, angleški
Potrebna dodatna oprema za izvedbo: Projektor, projekcijsko platno (ali ustrezna stena), flipchart z listi
Najmanjše in največje št. udeležencev: 6-15