Moč pozitivne komunikacije
Vsebina delavnice:
- del: Ključne veščine in elementi učinkovite komunikacije
- Učinkovita komunikacija je odgovornost vsakega zaposlenega.
- Akcija –reakcija v komunikaciji.
- Kako lahko različnost percepcije ogrozi komunikacijo?
- Ni pomembno samo kaj, temveč kako komuniciramo?
- Ko štejejo argumenti, dejstva in transparentnost.
- Ključni elementi učinkovite komunikacije in samoocena.
- del: Kako povečati jasnost in razumljivost v komunikaciji
- Pravila in formule za jasno in razumljivo komunikacijo.
- Nujnost preverjanje razumevanja – kdo, kdaj in na kakšen način.
- Ne pozabimo, da je komunikacija dialog - izkoristimo moč pametnih vprašanj.
- Tehnike za izboljšanje poslušanja in koncentracije.
- Brez empatije ne gre.
- del: Ko se v komunikaciji zaplete
- Različni tipi komunikatorjev
- Specifike komunikacije v primeru nesporazumov, konfliktov, težavnih sogovornikov (sodelavcev, strank)
- Prepovedane besede v komunikaciji
- Smernice za samozavestno komuniciranje
- Vpeljava asertivnosti v komunikacijo
Opcije pri izvedbi:
Zgoraj navedena vsebina ustreza 7 pedagoškim uram, kar lahko izvedemo:
- V obliki enodnevne delavnice
- V dveh pol-dnevnih srečanjih
Opcijsko lahko dodamo še modul javnega nastopanja v trajanju 4-7 ur, odvisno od števila udeležencev.
Obseg vsebine in čas izvajanja se prilagodi glede na potrebe in možnosti stranke.