Vsebina delavnice: 

 

  1. del: Ključne veščine in elementi učinkovite komunikacije
  • Učinkovita komunikacija je odgovornost vsakega zaposlenega.
  • Akcija –reakcija v komunikaciji.
  • Kako lahko različnost percepcije ogrozi komunikacijo?
  • Ni pomembno samo kaj, temveč kako komuniciramo?
  • Ko štejejo argumenti, dejstva in transparentnost.
  • Ključni elementi učinkovite komunikacije in samoocena.

 

  1.  del: Kako povečati jasnost in razumljivost v komunikaciji  
  • Pravila in formule za jasno in razumljivo komunikacijo.
  • Nujnost preverjanje razumevanja – kdo, kdaj in na kakšen način.
  • Ne pozabimo, da je komunikacija dialog - izkoristimo moč pametnih vprašanj.
  • Tehnike za izboljšanje poslušanja in koncentracije.
  • Brez empatije ne gre. 

 

  1. del: Ko se v komunikaciji zaplete
  • Različni tipi komunikatorjev
  • Specifike komunikacije v primeru nesporazumov, konfliktov, težavnih sogovornikov (sodelavcev, strank)
  • Prepovedane besede v komunikaciji
  • Smernice za samozavestno komuniciranje
  • Vpeljava asertivnosti v komunikacijo

Opcije pri izvedbi:

Zgoraj navedena vsebina ustreza 7 pedagoškim uram, kar lahko izvedemo:

  • V obliki enodnevne delavnice
  • V dveh pol-dnevnih srečanjih

Opcijsko lahko dodamo še modul javnega nastopanja v trajanju 4-7 ur, odvisno od števila udeležencev.

Obseg vsebine in čas izvajanja se prilagodi glede na potrebe in možnosti stranke.


Povpraševanje - Prijava

V kolikor se želite udeležiti tega tečaja, izpolnite spodnji obrazec in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili glede dodatnih informacij.

Prepišite spodnjo kodo (zaščita pred roboti)