Ozaveščanje in reševanje mentalnega zastoja
1/3 časa preživimo na delovnem mestu, kjer se srečujemo s številnimi izzivi, ki lahko vodijo v stres.
Naučite se reči ADIJO! tesnobi in ostalim težavam.
Ciljna skupina: Vsi, ki se srečujejo s stresom.
Odgovarjamo na vprašanja:
- Kako reguliramo afekt?
- Se poznam in znam upravljati s svojim umom?
- Kdaj in zakaj se odtujujem od dela?
- Se pričakovanja, ko delam od doma, razlikujejo od pričakovanj na delovnem mestu?
- Kaj imajo skupnega: delaven, priden in učinkovit?
- S kakšnimi čustvi je napolnjen moj nahrbtnik?
- Ali znam biti prijazen-a do sebe? 95 % vedenja prihaja iz čustvenega sveta.
- Kako pogosto se ne počutim dovolj učinkovit-a?
- Zakaj smo tesnobni?
- Kdaj sem pri delu in počitku čuječ-a?
- Kaj me osrečuje in kaj me omejuje?
- Kako spretno upravljam s pričakovanji?
- Ali sem res dovolj dober-a takrat, ko so moje ocene, dosežki, dovolj dobri in za koga?
- Kdaj je moja notranja psiho-organska raven zadovoljena?
Vsebina izobraževanja z definiranimi cilji:
1. DEL: Mentalni zastoj
- Vpliv in vloga naših miselnih vzorcev pri vzpostavljanju čustvene inteligence.
- Prepoznavanja in analiza regulatorjev naših odzivov.
- Kako se osredotočiti na blokade, jih prepoznati in privarčevati energijo?
- Vloga možganov pri reakcijah in kako jih uriti, da postanemo srečnejši.
- Naučiti se tehnik za umiritev viharja v glavi.
- Emocionalna oziroma čustvena reaktivnost.
2. DEL: Postati čuječ in dovoliti si - biti ranljiv
- Ugotoviti, zakaj smo ranljivi in kdaj smo najbolj ranljivi.
- Prepoznati, da ranljivost ni sramotna, temveč osvobaja.
- Naučiti se življenjske formule »RTV«, ki je temelj zadovoljnega življenja.
- Opremiti udeležence z veščinami in zavedanjem, da je sprejemanje in spoznavanje sebe proces, ki nam omogoča polnejše življenje.
- Ozavestiti, da sem sam odgovoren za moje počutje.
- Tesnoba – adijo!
- Ostati in postati mentalno in čustveno stabilen-a.
Predviden urnik: Odvisno od dogovora in potreb stranke. Izobraževanje lahko izvedemo v dopoldanskem ali popoldanskem času, tudi čez vikend.
Čas trajanja v pedagoških urah za celoten program: dvodnevna delavnica (2x 7 ur)
Možni jeziki izvedbe: slovenski
Najmanjše in največje št. udeležencev: 6-15