1/3 časa preživimo na delovnem mestu, kjer se srečujemo s številnimi izzivi, ki lahko vodijo v stres.

Naučite se reči ADIJO! tesnobi in ostalim težavam.

 

Ciljna skupina: Vsi, ki se srečujejo s stresom.

Odgovarjamo na vprašanja:
 

  • Kako reguliramo afekt?
  • Se poznam in znam upravljati s svojim umom?
  • Kdaj in zakaj se odtujujem od dela?
  • Se pričakovanja, ko delam od doma, razlikujejo od pričakovanj na delovnem mestu?
  • Kaj imajo skupnega: delaven, priden in učinkovit?
  • S kakšnimi čustvi je napolnjen moj nahrbtnik?
  • Ali znam biti prijazen-a do sebe? 95 % vedenja prihaja iz čustvenega sveta.
  • Kako pogosto se ne počutim dovolj učinkovit-a?
  • Zakaj smo tesnobni?
  • Kdaj sem pri delu in počitku čuječ-a?
  • Kaj me osrečuje in kaj me omejuje?
  • Kako spretno upravljam s pričakovanji?
  • Ali sem res dovolj dober-a takrat, ko so moje ocene, dosežki, dovolj dobri in za koga?
  • Kdaj je moja notranja psiho-organska raven zadovoljena?


Vsebina izobraževanja z definiranimi cilji:
 

1. DEL: Mentalni zastoj

  • Vpliv in vloga naših miselnih vzorcev pri vzpostavljanju čustvene inteligence.
  • Prepoznavanja in analiza regulatorjev naših odzivov.
  • Kako se osredotočiti na blokade, jih prepoznati in privarčevati energijo?
  • Vloga možganov pri reakcijah in kako jih uriti, da postanemo srečnejši.
  • Naučiti se tehnik za umiritev viharja v glavi.
  • Emocionalna oziroma čustvena reaktivnost.

 

2. DEL: Postati čuječ in dovoliti si - biti ranljiv

  • Ugotoviti, zakaj smo ranljivi in kdaj smo najbolj ranljivi.
  • Prepoznati, da ranljivost ni sramotna, temveč osvobaja.
  • Naučiti se življenjske formule »RTV«, ki je temelj zadovoljnega življenja.
  • Opremiti udeležence z veščinami in zavedanjem, da je sprejemanje in spoznavanje sebe proces, ki nam omogoča polnejše življenje.
  • Ozavestiti, da sem sam odgovoren za moje počutje.
  • Tesnoba – adijo!
  • Ostati in postati mentalno in čustveno stabilen-a.

 

Predviden urnik: Odvisno od dogovora in potreb stranke. Izobraževanje lahko izvedemo v dopoldanskem ali popoldanskem času, tudi čez vikend.

Čas trajanja v pedagoških urah za celoten program: dvodnevna delavnica (2x 7 ur)
 

Možni jeziki izvedbe: slovenski


Najmanjše in največje št. udeležencev: 6-15


Povpraševanje - Želim izvedeti več


Prepišite spodnjo kodo (zaščita pred roboti)