Ciljna skupina: Vodje oddelkov, srednji management.

 

Odgovarjamo na vprašanja:
 

  • Kakšna je razlika med uspešnim vodjem in slabim šefom?
  • Katera so glavna načela vodenja?
  • Kako zagotoviti suverenost in pozitivno avtoriteto vodij pri izvajanju vodstvene funkcije?
  • Kako zgraditi optimalni tim in ga voditi skozi izzive današnjega časa?
  • Kako pomembna je vodstvena komunikacija in kateri so ključni elementi vodstvene komunikacije?
  • Zakaj moram biti kot vodja asertiven in kakšni so učinki asertivnega vodenja na zaposlene?
  • Ali lahko vse sodelavce vodim enako, ali je potrebno stil vodenja prilagoditi različnosti sodelavcem?
  • Kako se soočati s problematičnimi zaposlenimi in v primeru konfliktnih situacij?
  • Kako v vodenje vključiti čustveno inteligenco?
  • Kako motivirati zaposlene in izkoristiti moč povratne informacije?
  • Kako skozi delegiranje pridobiti več časa za ukvarjanje z zaposlenimi?
  • Kako učinkovito voditi sestanke z zaposlenimi?
  • Kako voditi z zgledom?

 

Vsebina izobraževanja:
 

Ste vodja ali šef?

 

  • Kako delujem kot vodja - analiza in samoocena obstoječih vodstvenih veščin in vedenj
  • Sem vodja ali šef?
  • Kaj pomeni biti vodja in voditi ljudi? Naloge in funkcije vodenja.
  • Zakaj in koliko se ukvarjati z zaposlenimi in odnosi
  • Ključni principi vodenja, ki pozitivno delujejo na ekipo in rezultate
  • Vodenje s samozavestjo in pozitivno avtoriteto

 

Vodenje in razvijanje potenciala zaposlenih

 

  • Vodenje, usmerjeno v razvoj zaposlenih
  • Orodja razvoja zaposlenih
  • Od potenciala do uspešnosti – tim portolio (optimiziranje ekipe)
  • Stili vodenja, situacijsko vodenje in kako doseči premik zaposlenega v višjo razvojno stopnjo
  • Elementi učinkovitega delegiranja
  • Kaj delegirati, komu delegirati in kako dajati navodila, da jih bo sodelavec pravilno razumel in opravil nalogo

 

Moč vodstvene komunikacije

 

  • Pogoji učinkovitega vodstvenega komuniciranja in elementi vodstvene komunikacije
  • Kako podajati informacije, navodila – formula 4MAT
  • Zavedanje in obvladovanje različnosti - kako lahko z različnimi oz. prilagojenimi načini komunikacije dosegamo boljše rezultate
  • Vodstvena komunikacija kot oblika vplivanja na sodelavca – kako podajati povratno informacijo
  • Vpeljava asertivnosti v vodstveno komunikacijo

 

Vodenje težavnih sodelavcev in reševanje konfliktnih situacij

 

  • Soočanje z izzivi in s »težavnimi« sodelavci
  • Kdo sodi v kategorijo »težavnih sodelavcev«
  • Kako težavni sodelavci vplivajo na ekipo
  • Specifika vodenja težavnih sodelavcev in praktični nasveti, kako z njimi
  • Učinkovito reševanje konfliktov

 

Osebni razvoj vodje in učinkovitost njegovega tima

 

  • Vpliv vodje na učinkovitost zaposlenih
  • Skrb za osebni razvoj in razvoj zaposlenih
  • Kako motivirati ekipo in sebe
  • Doseganje lastnih ciljev in ciljev tima
  • Kako v vodenje vnesti tudi čustveno inteligenco
  • Obvladovanje lastnih čustev vodje v kriznih situacijah

 

Ključno vodilo je praktična usmerjenost na konkretne izzive, ki jo dosežemo z/s:

  • aktivnim vključevanjem udeležencev
  • analizo stanja in potreb
  • individualnimi in skupinskimi praktičnimi vajami z analizo
  • dialogi v skupinah
  • vprašalniki
  • igre vlog
  • »domačo nalogo« kot pripravo na izobraževanje
  • izmenjava izkušenj in primeri dobrih praks
  • akcijski načrti

Povpraševanje - Prijava

V kolikor se želite udeležiti tega tečaja, izpolnite spodnji obrazec in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili glede dodatnih informacij.

Prepišite spodnjo kodo (zaščita pred roboti)