Trening Prodajnih Veščin
Ciljna skupina: Komercialisti, prodajalci, vodstveni delavci
Odgovarjamo na vprašanja:
- Kakšen je profil top prodajnika?
- Katera orodja lahko uporabljam za doseganje zastavljenih ciljev?
- Kako narediti prodajo interaktivno?
- Kako s kupcem zgraditi zaupanja vreden odnos?
- Kako navdušiti kupca?
- Kaj storiti za identificiranje slepih con v prodaji?
- Kake se prilagodim različnim kupcem?
- Katere komunikacijske tehnike mi pomagajo pri prodaji?
- Kako uspešno zaključim prodajo?
- Kateri so temelji prepričevanja v prodaji?
- Kateri so najbolje delujoči ugovori?
- Kdaj in kako uporabiti pogajalske veščine?
- Kako ocenim, da je kupec težaven?
- Kako se pogajam s težavnim kupcem?
- Zakaj je dobro poznati konkurenco in kje smo zaradi tega lahko boljši?
Vsebina izobraževanja z definiranimi cilji:
1. del: Učinkovita komunikacija – spretnosti in veščine komuniciranja
- Učinkovite komunikacijske tehnike v povezavi z različnimi prodajnimi potmi in osebnostnimi lastnosti kupca
- Prepoznavanje lastnosti kupca skozi komunikacijo
- Tipi težavnih sogovornikov
- Prilagajanje komunikacije težavnim kupcem
- Izgradnja zaupanja med kupcem in prodajalcem
- Trening pogajalskih veščin in primernost njihove uporabe
2.del: Uporaba različnih metod za analizo lastnega podjetja in konkurenčnih podjetij
- Predstavitev učinkovitih metod za prepoznavanje prednosti in slabosti lastnega podjetja v primerjavi s konkurenco
- Predstavitev učinkovitih metod iskanja inovativnih idej in postavljanja ciljev za doseganje rasti
- Zapolnjevanje vrzeli, ki jih zaznamo na trgu
- Uporaba predstavljenih metod v okviru delavnice
3. del: Učinkovita prodaja
- Cilji trženja
- Koncept trženja
- Načrt tržnega komuniciranja
- Uporaba različnih prodajnih poti
- Pomen osebne prodaje
- Strategije telemarketinga
- Zakaj se stranke ne vrnejo na prodajno mesto oz. k istemu ponudniku
- AIDA – odzivi, ki jih pričakujemo s strani kupca
- S.M.A.R.T. + Učinkovita organizacija časa – osnova za doseganje ciljev
- Najpogostejši ugovori kupcev in kako se odzvati nanje
- 10 nasvetov za dobre prodajalce
- Predstavitev učinkovitih metod iskanja inovativnih idej in postavljanja ciljev za doseganje rasti
- Zapolnjevanje vrzeli, ki jih zaznamo na trgu
- Uporaba predstavljenih metod v okviru delavnice
- Interaktivne vaje v skupini
Predviden urnik:
1. del: 8 pedagoških ur
2. del: 8 pedagoških ur
3. del 16 pedagoških ur
Konkreten urnik izvedbe naredimo na podlagi želja naročnika. Izvedba je možna dopoldan, popoldan in tudi čez vikend.
Uporabljene metode in tehnike (način dela):
Ključno vodilo je praktična usmerjenost na konkretne izzive, ki jo dosežemo z/s:
- analizo stanja in potreb
- aktivnim vključevanjem udeležencev
- praktičnimi vajamiin igrami vlog z analizo
- dialogi v skupinah
- izmenjava izkušenj in primeri dobrih praks
Način preverjanja pridobljenega znanja (na izobraževanju in/ali po):
Preverjanje pridobljenega znanja se izvede v okviru vaj in vključevanja udeležencev v skupinsko delo, na željo naročnika lahko izvedemo tudi pisno preverjanje znanja. Opcijsko: »follow up« delavnica po enem mesecu od zaključka izobraževanja v trajanju 3 pedagoške ure, na kateri preverimo uspešnost implementacije znanj v prakso, rešimo morebitne dileme.
Čas trajanja v pedagoških urah za celoten program: 32
Možni jeziki izvedbe: slovenski
Potrebna dodatna oprema za izvedbo: Projektor, projekcijsko platno (ali ustrezna stena), flipchart z listi
Najmanjše in največje št. udeležencev: 6-12