Ciljna skupina: Komercialisti, prodajalci, vodstveni delavci

 

Odgovarjamo na vprašanja:

 

  • Kakšen je profil top prodajnika?
  • Katera orodja lahko uporabljam za doseganje zastavljenih ciljev?
  • Kako narediti prodajo interaktivno?
  • Kako s kupcem zgraditi zaupanja vreden odnos?
  • Kako navdušiti kupca?
  • Kaj storiti za identificiranje slepih con v prodaji?
  • Kake se prilagodim različnim kupcem?
  • Katere komunikacijske tehnike mi pomagajo pri prodaji?
  • Kako uspešno zaključim prodajo?
  • Kateri so temelji prepričevanja v prodaji?
  • Kateri so najbolje delujoči ugovori?
  • Kdaj in kako uporabiti pogajalske veščine?
  • Kako ocenim, da je kupec težaven?
  • Kako se pogajam s težavnim kupcem?
  • Zakaj je dobro poznati konkurenco in kje smo zaradi tega lahko boljši?

 

Vsebina izobraževanja z definiranimi cilji:
 

1. del: Učinkovita komunikacija – spretnosti in veščine komuniciranja

  • Učinkovite komunikacijske tehnike v povezavi z različnimi prodajnimi potmi in osebnostnimi lastnosti kupca
  • Prepoznavanje lastnosti kupca skozi komunikacijo
  • Tipi težavnih sogovornikov
  • Prilagajanje komunikacije težavnim kupcem
  • Izgradnja zaupanja med kupcem in prodajalcem
  • Trening pogajalskih veščin in primernost njihove uporabe

2.del: Uporaba različnih metod za analizo lastnega podjetja in konkurenčnih podjetij

  • Predstavitev učinkovitih metod za prepoznavanje prednosti in slabosti lastnega podjetja v primerjavi s konkurenco
  • Predstavitev učinkovitih metod iskanja inovativnih idej in postavljanja ciljev za doseganje rasti
  • Zapolnjevanje vrzeli, ki jih zaznamo na trgu
  • Uporaba predstavljenih metod v okviru delavnice

3. del: Učinkovita prodaja

  • Cilji trženja
  • Koncept trženja
  • Načrt tržnega komuniciranja
  • Uporaba različnih prodajnih poti
  • Pomen osebne prodaje
  • Strategije telemarketinga
  • Zakaj se stranke ne vrnejo na prodajno mesto oz. k istemu ponudniku
  • AIDA – odzivi, ki jih pričakujemo s strani kupca
  • S.M.A.R.T. + Učinkovita organizacija časa – osnova za doseganje ciljev
  • Najpogostejši ugovori kupcev in kako se odzvati nanje
  • 10 nasvetov za dobre prodajalce
  • Predstavitev učinkovitih metod iskanja inovativnih idej in postavljanja ciljev za doseganje rasti
  • Zapolnjevanje vrzeli, ki jih zaznamo na trgu
  • Uporaba predstavljenih metod v okviru delavnice
  • Interaktivne vaje v skupini

 

Predviden urnik:


1. del: 8 pedagoških ur

2. del: 8 pedagoških ur

3. del 16 pedagoških ur


Konkreten urnik izvedbe naredimo na podlagi želja naročnika. Izvedba je možna dopoldan, popoldan in tudi čez vikend.

 

Uporabljene metode in tehnike (način dela):


Ključno vodilo je praktična usmerjenost na konkretne izzive, ki jo dosežemo z/s:

  • analizo stanja in potreb
  • aktivnim vključevanjem udeležencev
  • praktičnimi vajamiin igrami vlog z analizo
  • dialogi v skupinah
  • izmenjava izkušenj in primeri dobrih praks

 

Način preverjanja pridobljenega znanja (na izobraževanju in/ali po):

 

Preverjanje pridobljenega znanja se izvede v okviru vaj in vključevanja udeležencev v skupinsko delo, na željo naročnika lahko izvedemo tudi pisno preverjanje znanja. Opcijsko: »follow up« delavnica po enem mesecu od zaključka izobraževanja v trajanju 3 pedagoške ure, na kateri preverimo uspešnost implementacije znanj v prakso, rešimo morebitne dileme.

 

Čas trajanja v pedagoških urah za celoten program: 32


Možni jeziki izvedbe: slovenski


Potrebna dodatna oprema za izvedbo: Projektor, projekcijsko platno (ali ustrezna stena), flipchart z listi


Najmanjše in največje št. udeležencev: 6-12


Povpraševanje - Prijava

V kolikor se želite udeležiti tega tečaja, izpolnite spodnji obrazec in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili glede dodatnih informacij.