Načrtovanje in oblikovanje UX
Načrtovanje in oblikovanje UX (uporabniške izkušnje) je proces, pri katerem se oblikujejo izdelki in storitve, ki so uporabne, dostopne in prijetne za uporabo. Strokovnjakinja za načrtovanje in oblikovanje UX mora imeti širok nabor tehničnih in mehkih veščin, da bi lahko ustvarila brezhibne uporabniške izkušnje, ki ustrezajo resničnim potrebam uporabnikov.
Cilj tečaja o načrtovanju in oblikovanju UX (uporabniške izkušnje) je, da udeleženke pridobijo znanje o uporabniško usmerjenem oblikovanju, metodah oblikovanja, grafičnem oblikovanju na zaslonih, simulaciji in prototipiranju, metodah testiranja uporabnosti, tehnologijah vmesnikov in uporabniško usmerjenem oblikovanju v podjetniški perspektivi.
Načrtovanje in oblikovanje UX (uporabniške izkušnje) (20 ur)
1. Uvod v načrtovanje in oblikovanje UX (uporabniške izkušnje)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. Usability
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. Uporabniški vmesnik (UI)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. Customer experience (CX)
- Web vs. Mobile (UX)
- Design thinking: Kako oblikovati persone?
2. Elementi uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnik in cilj
- Vsebinska strategija
- Dizajn in odzivnost
- Dostopnost, WCAG smernice
- Lastnosti uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnost (vrednost za uporabnika)
- Intuitivnost (enostavno za uporabo)
- Kredibilnost (zaupanje)
- Zaželenost (angažiranost)
- Nenehne izboljšave
- Orodja in kako načrtovati UX
- Zaključek
- Povzetek ključnih točk
- Priporočila za nadaljnje učenje in certifikacije
- Vprašanja, odgovori in evalvacija tečaja
Termini:
1. skupina: 3.10., 5.10., 10.10. in 12.10.2023 med 16:30 in 20:30 uro
2. skupina: 21.11., 23.11., 28.11. in 30.11.2023 med 8:30 in 12:30 uro
Poglobljeno v načrtovanje in oblikovanje UX (uporabniške izkušnje) (32 ur)
1. Uvod v načrtovanje in oblikovanje UX (uporabniške izkušnje)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. Usability
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. Uporabniški vmesnik (UI)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. Customer experience (CX)
- Web vs. Mobile (UX)
- Design thinking: Kako oblikovati persone?
2. Elementi uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnik in cilj
- Vsebinska strategija
- Dizajn in odzivnost
- Dostopnost, WCAG smernice
- Lastnosti uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnost (vrednost za uporabnika)
- Intuitivnost (enostavno za uporabo)
- Kredibilnost (zaupanje)
- Zaželenost (angažiranost)
- Nenehne izboljšave
- Analiza (ugotavljanje pomanjkljivosti) uporabniške izkušnje (UX)
- Competitor review
- Analytics review
- Eye tracking
- User/usability testing
- Expert review
- On field research
- User personas
- A/B test
- Orodja in kako načrtovati UX
- Dobre prakse oblikovanja UX
- Zaključek
- Povzetek ključnih točk
- Priporočila za nadaljnje učenje in certifikacije
Vprašanja, odgovori in evalvacija tečaja
Termini:
32 urni program: 4.12., 6.12., 8.12., 11.12., 13.12. in 15.12.2023 med 8:30 in 12:030 uro
Naročnik projekta: Ministrstvo za digitalno preobrazbo