Dober prodajalec je bil nekoč prepoznan kot prijazen, ustrežljiv in obziren do kupcev, odlično je moral poznati prodajno blago ter se tudi prilagajati vsakemu kupcu posebej. Ob tem smo govorili tudi o "prodajnem talentu", ki je bil poleg pridobljenih formalnih znanj vsekakor pomemben pri opravljanju svojega dela. Nasveti za prodajalce so bili še pred slabim stoletjem usmerjeni k pomembnosti prijaznega pozdrava ob prihodu in odhodu kupca iz trgovine, kar pa danes še zdaleč ne prinese uspešne prodaje. Novih tehnik prodaje se lahko naučite in jih izpilite na treningu prodajnih veščin, ki ga organiziramo.

 

Trde in mehke veščine

Nekoč je bilo dovolj, da smo obvladali trde veščine, ki smo jih pridobili z izobraževanjem in so nujne za opravljanje določenega poklica, npr. znanje postopkov obdelave in predelave lesa pri mizarju. Trde veščine lahko izmerimo in dokazujemo, medtem ko je mehke veščine težje opredeliti. Vendar danes ni uspešnega poklica brez mehkih veščin. To je množica osebnostnih lastnosti, komunikacijskih spretnosti, prilagodljivosti in obvladovanja odnosov. Mehke veščine so v času avtomatizacije in digitalizacije postale zelo pomembne, saj se jih za razliko od trdih veščin, ne da nadomestiti. Več o osvajanju mehkih veščinah najdete med tukaj.

 

Prodajne veščine sodobnega prodajalca

Ob poplavi ponudb za prodajo tako v živo kot na spletu so prodajne veščine postale že nujne za vsakega, ki gre v boj za tržni delež svojega prodajnega izdelka ali storitve. Danes mora namreč dober prodajalec imeti empatijo dobrega prijatelja in konkurenčnost vrhunskega športnika. Zadovoljiti mora sodobne potrebe zahtevne stranke. Sodobni prodajalec ne zna le govoriti, temveč zna tudi poslušati, s tem da zna stranko tudi začutiti in predvidevati, kaj stranka želi. Način prodaje se je v zadnjih letih tudi spremenil do te mere, da se je vključil v medmrežje. Današnji uspešni prodajalci so tudi člani družabnih omrežij in mreženje zanje ni več le del službe, temveč je del njihovega preživljanja prostega časa.

 

Kupec se je z leti spremenil

Z načinom prodaje pa se je spremenila tudi nakupna psihologija. Bistvenega pomena je postalo verjeti v izdelek. Dobra nakupna izkušnja in posledično pridobljeno zaupanje kupca je lahko nalezljivo in povzroči, da kupec želi kupiti še več. Zahtevni sodobni kupec pa si želi poštenega prodajalca, ki se zna prilagoditi njegovemu urniku in željam. Ko prodajalec prepozna razloge zakaj kupec kupuje, mu lahko pravilno svetuje in prodajo uspešno zaključi. Pri vsem tem pa je najbolj pomembno zadovoljstvo kupca, saj se bo le zadovoljen kupec vračal v trgovino.

 

Tudi najtrši oreh se da streti

Večina prodajalcev se boji zahtevnih strank – toda v resnici so prav zahtevne stranke pogosto najboljše stranke. Naučiti se spopadati s zahtevnimi strankami je zato pomemben korak za vsakega prodajalca. Tudi če prodajate odlične izdelke ali storitve, boste občasno naleteli na stranke, ki bodo veliko spraševale, se želele pogajati, nastopile agresivno ali nezainteresirano. V takšnih situacijah je pomembno, da ostanete samozavestni, mirni in osredotočeni na cilj, ki ste si ga zadali. Naučite se umetnosti profesionalne prodajne komunikacije tudi v težkih situacijah. Spoznajte vrste zahtevnih strank in njihovo notranjo psihološko logiko ter natrenirajte vodenje in uspešno zaključevanje prodaje – postanite top prodajalec.

 

5 najpomembnejših vprašanj prodajalca

Poznate odgovore na 5 najpomembnejših vprašanj v prodaji:

  • Kakšen je profil top prodajnika?
  • Katera orodja lahko uporabljamo za uspešno prodajo?
  • Kaj so slepe cone v prodaji?
  • Kake se prilagodimo različnim kupcem?
  • Kako uspešno zaključim prodajo?

 

Sodobni prodajalec mora vedeti, kako dobro zna prodajati in kje ima primanjkljaj, saj lahko le tako svoje prodajne veščine še izboljša. Naučite se učinkovitih komunikacijskih tehnik v povezavi z različnimi prodajnimi potmi in osebnostnimi lastnosti kupca s pomočjo našega treninga prodajnih veščin

 

Pošljite nam svoje povpraševanje in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali ponudbo:


Povpraševanje - Prijava


Prepišite spodnjo kodo (zaščita pred roboti)