Erasmus Sofinancira Evropska unija

Naša ekipa se je prvič udeležila Učne mobilnosti posameznikov preko projekta Erasmus+ KA1, kjer so en teden preživeli v Španiji na otoku Tenerifi. Udeležili so se delavnice Increasing Teachers' Intercultural Competence / Povečanje medkulturne kompetence učiteljev pri podjetju EduPlus.

delavnice Increasing Teachers' Intercultural Competence / Povečanje medkulturne kompetence učiteljev

Vsebina delavnice je temeljila na vsebini o migracijah Afričanov na Kanarske otoke, kaj je rasizem in kako ga prepoznamo, intersekcionalnost in empatično komuniciranje, ter obisk SOS Children's Village.

Prvi dan izobraževanja so si pogledali ozadje migracij iz Afrike na Kanarske otoke in v Evropo. Zakaj se odločajo za migracijo in kakšni so miti in resnice povezane zapuščanjem svoje dežele. 

Vsebino migracij so nadgradili z izobraževanjem o Strukturnem rasizmu in protirasističnih gibanjih, kateri so posledice teh migracij, saj se domačini bojijo novih priseljencev. Nepoznavanje dežele in novih prebivalcev, predstavlja stres za obe strani, saj na strani migrantov, kateri želijo novo življenje in delo, da lahko preživljajo svojo družino in domačinov, kateri dobijo nove sosede, ki imajo svoje navade in ne poznajo jezika ni prijetno.

Četrti dan so šli na ogled SOS Children's Village. SOS Otroške vasi izvajajo različne programe za zadovoljevanje potreb otrok, mladostnikov in družin v lokalnih skupnostih. SOS Children's Villages je mednarodna dobrodelna organizacija za otroke, ki ponuja varne in negovane družinske domove. Ko otrok izgubi vse, so SOS Otroške vasi tam, da mu dajo družino in dom. Vzgajajo osirotele in zapuščene otroke in jim zagotavljajo vse, kar bi zagotovila normalna družina: hrano, obleko, izobrazbo, zdravstveno oskrbo, predvsem pa upanje.

delavnice Increasing Teachers' Intercultural Competence / Povečanje medkulturne kompetence učiteljev

Znotraj Otroških vasi imajo organizirane tudi poletne delavnice, na katere se prijavijo mladostniki iz celega sveta in ustvarjajo, gradijo, vrtnarijo, skrbijo za živali idr. Ogledali so si zanimive strukture, narejene na posebne načine (z glino, lesom, slamo in raznimi materiali), katere so ustvarili otroci s strokovnjaki in sponzorji.

Zadnji dan pa so spoznavali vsebine empatične/nenasilne komunikacije. Kakšna je razlika med opazovanjem in sodbo, strategijo in potrebo, zahtevo in prošnjo ter kako te občutke zaznati, opazovati in nato odreagirati na nek izziv, pogovor ali nesoglasje.