Mehke veščine
Ozaveščanje in reševanje mentalnega zastoja
Odgovarjamo na vprašanja: • Se poznam in znam upravljati s svojim umom? • Kaj imajo skupnega: delaven, priden in učinkovit? • S kakšnimi čustvi je napolnjen moj nahrbtnik? • Kaj me osrečuje in kaj me omejuje? • Kako spretno upravljam s pričakovanji?
Sproščanje in povezovanje čustev s telesom
Rešite se tesnobe, neprijetnih misli in napetosti. Tečaji za lažje obvladovanje stresa in posledično bolj zdravo življenje. Naučite se sprostitvenih tehnik za dosego notranjega miru.
Mentorstvo & komunikacija
Kako prilagoditi svojo komunikacijo glede na različne tipe sodelavcev? Kako spodbujati kulturno in zaupanja vredno komunikacijo? Kaj s svojim nastopom sporočam mojim sodelavcem? Kako reševati konfliktne situacije?...
Medgeneracijske razlike na delovnem mestu
Na delavnici skozi interaktiven in zabaven način spoznavamo, kako lahko »mladi in manj mladi« odlično sodelujemo, se marsikaj naučimo eden od drugega in s skupnimi močmi dosežemo več.
Kako komunicira dober vodja
Kako prilagoditi svojo komunikacijo glede na različne tipe sodelavcev? Kako spodbujati kulturno in zaupanja vredno komunikacijo? Kaj s svojim nastopom sporočam mojim sodelavcem? Kako reševati konfliktne situacije?...
Obvladovanje sprememb
Zakaj so spremembe dobrodošle? Kako se soočiti s spremembami? Kako sebe in sodelavce pripraviti na različne spremembe? Zakaj je komunikacija pri vpeljevanju sprememb ključnega pomena?...
Veščine mentorstva
V večini uspešnih podjetjih je mentorstvo že ustaljena praksa. V osnovi gre za prenos znanja, veščin in izkušenj na mlajše sodelavce, novozaposlene, ali za kroženje znanja, opolnomočenje sodelavcev, lahko je eno od orodij medgeneracijskega sodelovanja. V vseh primerih je seveda izjemnega pomena sam proces mentoriranja, ne smemo pa pozabiti tudi na odnos in komunikacijo med mentorjem in mentorirancem. Če tu preprečimo kratek stik, bodo učinki v praksi bistveno večji in hitrejši.
Obvladajmo stres in preprečimo izgorelost
Stres je postal naš stalni spremljevalec tako na delovnem mestu kot v privatnem življenju. Samo poznati teorijo o stresu ni dovolj, pomembna je preventiva, akcija in ukrepi, s katerimi bomo preprečili izgorelost, ki pa je mnogo hujši sovražnik kot stres. Na delavnici osvajamo tehnike, ki omogočajo soočanje z vsakodnevnimi stresnimi izzivi ter večjo čustveno in mentalno stabilnost.
Izboljšajmo odnose v delovnem okolju
Kako odnosi na delovnem mestu vplivajo name in na moje delo?Kako sam prispevam k boljšim odnosom na delovnem mestu? Kako pozitivno sodelovati s sodelavci s katerimi se ne razumeš najbolje? Kakšna komunikacija je ustrezna v našem delovnem okolju? Kako prilagajati komunikacijo glede na različne tipe sodelavcev?...
Moč pozitivne komunikacije
Ron L. Hubbard je nekoč dejal: »Človek je le toliko živ, kolikor lahko komunicira. Dandanes je postala komunikacija že povsem samoumevna spremljevalka življenja, zato pogosto spregledamo njen pomen in vpliv na odnose in sodelovanje. Neučinkovita komunikacija običajno vodi do nesoglasij in konfliktov. Ključna vprašanja, na katera odgovarjamo na delavnici, so: kakšna je učinkovita komunikacija, kako jo prilagoditi različnim sogovornikom, kako okrepiti komunikacijske kompetence za uspešno interno in eksterno komunikacijo in kako spodbuditi k spoštljivi, povezovalni in asertivni kom...
Upravljanje časa, dela in sebe
Nesporno dejstvo je, da imamo vsi na voljo enako količino časa. Zakaj potem eni uspejo narediti v istem času vse naloge in so učinkoviti, drugi pa se konstantno srečujejo s kroničnim pomanjkanjem časa, s stalnim odlašanjem, z živčno vojno,... Ključ je v organizaciji časa, dela in sebe, kar vse skupaj vodi v večjo učinkovitost, organiziranost in agilno delovanje posameznika. Na delavnici opremimo udeležence s praktičnimi napotki, tehnikami in metodami za učinkovito upravljanje časa, dela in sebe, da bodo šli lažje in manj obremenjeni skozi vse izzive sodobnega časa.
Šola vodenja
• Kakšna je razlika med uspešnim vodjem in slabim šefom? • Kako zagotoviti suverenost in pozitivno avtoriteto vodij pri izvajanju vodstvene funkcije? • Ali lahko vse sodelavce vodim enako, ali je potrebno stil vodenja prilagoditi različnosti sodelavcem? • Kako se soočati s problematičnimi zaposlenimi in v primeru konfliktnih situacij? • Kako učinkovito voditi sestanke z zaposlenimi?
Trening Prodajnih Veščin
Kakšen je profil top prodajnika? Katera orodja lahko uporabljam za doseganje zastavljenih ciljev? Kako narediti prodajo interaktivno? Kako s kupcem zgraditi zaupanja vreden odnos? Kako navdušiti kupca? Kaj storiti za identificiranje slepih con v prodaji? Kake se prilagodim različnim kupcem? Kako uspešno zaključim prodajo? Kateri so temelji prepričevanja v prodaji? Kako se pogajam s težavnim kupcem? Zakaj je dobro poznati konkurenco in kje smo zaradi tega lahko boljši?...
Veščine motiviranja in samomotiviranja
Zakaj počnemo, kar počnemo - kaj resnično motivira ljudi in kako zelo smo si pri tem lahko različni, Vloga vrednot in ciljev pri motivaciji, Identifikacija in analiza lastnih motivacijskih in de-motivacijskih dejavnikov, Notranja in zunanja motivacija – pomen ene in druge v celotni motivacijski sliki, Vplivanje na lastno motivacijo preko modela NPP in členjenja ciljev, Ali lahko zmotiviramo nemotiviranega, Priprava osnutka za izdelavo motivacijskega načrta skupaj s sodelavcem,...